Često postavljana pitanja
Molimo pročitajte pitanja koja kupci najčešće pitaju.
Dva oblika plaćanja prihvaćamo:
- plaćanje po ponudi (općom uplatnicom/internet bankarstvom)
- plaćanje pouzeće (prilikom preuzimanja pošiljke)
Za oba načina plaćanja trošak dostave iznosi 30,00 kn. U slučaju narudžbe iznad 400,00 kn troškovi dostave su besplatni.
Trošak dostave za narudžbe do 400,00 kuna iznosi 30,00 kuna. Za sve narudžbe iznad 400,00 kn usluga dostave je besplatna.
Napomena: za pošiljke koje ne šaljemo GLS službom (područja zone 2) biti će poslane Hrvatskom poštom te kod plaćanja pouzećem Hrvatska pošta naplatit će vam prilikom preuzimanja pošiljke još i trošak otkupnine u iznosu od 1,83% vrijednosti pošiljke odnosno minimalno 5,00 kn.
Brza i sigurna dostava
Dostavu svih pošiljaka vršimo putem GLS Croatia dostavne službe na području čitave Hrvatske, izuzev područja poštanskih brojeva nacionalne zone 2 (detaljnije pogledati na GLS – Zona 2).
Rok isporuke pošiljki
- Kontinentalno područje Hrvatske – rok isporuke, u redovnim uvjetima* je 1-3 radna dana (dostava GLS službom)
- Hrvatski otoci – dostava na otoke se vrši prema rasporedu dostavljačke službe (https://gls-group.eu/HR/hr/dostava-na-otoke)
- područja poštanskih brojeva nacionalne zone 2 dostavljamo Hrvatskom poštom – u redovnim uvjetima* rok isporuke je 3-8 radnih dana
*Redovni uvjeti podrazumijevaju ispravan rad operativnog sustava, urednu i redovnu isporuku dobavljača, redovnu obradu robe na skladištu, uobičajene uvjete za transport i isporuku robe. Navedene operacije podliježu ručnoj obradi i kontroli, no neke izvanredne situacije na koje ne možemo utjecati su moguće, slijedom kojih je moguće i kašnjenje u isporuci pošiljaka.
U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca ćemo obavijestiti putem e-poruke ili telefonski.
Obavijesti o vremenu isporuke pošiljke
Nakon što je vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju GLS Croatia dostavnoj službi, na vaš kontakt telefon će stići prva SMS obavijest da će paket biti dostavljen, adresu dostave i evenutalni iznos pouzeća. Na dan dostave dobiti ćete drugu SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 09:00-12:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko drugog vremena ili mjesta isporuke pošiljke.
Kretanje svakog paketa moguće je pratiti putem interneta, na službenim stranicama GLS-a na slijedećoj adresi: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke
Sve pošiljke/narudžbe koje šaljemo u potpunosti su osigurane od strane dostavne službe GLS. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. U slučaju oštećenja odmah reklamirajte proizvod korisničkoj službi GLS-a na broj telefona 01/2042-672, ili mailom na cs@gls-croatia.com.
- Sve narudžbe zaprimljene do 10:00 sati radnim danom (pon.-pet.), obrađujemo i šaljemo isti dan ukoliko je odabran način plaćanja pouzećem
- Sve narudžbe zaprimljene nakon 10:00 sati – šaljemo sljedeći radni dan. Ukoliko je narudba napravljena primjerice u subotu, šaljemo je odmah slijedeći radni dan (ponedjeljak).
Ukoliko je odabran način plaćanja po ponudi, narudžbu šaljemo po primitku sredstava na naš poslovni račun.
Ne. Zemlja isporuke uvijek mora biti zemlja u kojoj je izvršena kupnja.
Poslat ćemo vam obavijest putem e-maila o uspješnom dovršenju narudžbe. Poruka će sadržati detaljni popis artikala koje ste kupili i referentni broj narudžbe. Savjetujemo vas da ovu poruku čuvate.